Na de succesvolle pilot van het Klantcontact Café als (online) talkshow voor klantcontact professionals uit Nederland en België, wordt het media platform nu uitgebreid met een podcast. Presentator Roelof Hemmen interviewt hierin interessante gasten uit de klantcontactsector met spraakmakende onderwerpen en actualiteiten.
Het smaakt naar meer
Na een enquête onder kijkers en ‘fans’ van het Klantcontact Café is duidelijk geworden dat er meer behoefte is aan kwalitatieve content op het niveau dat wordt geproduceerd door het Klantcontact Café. Ilja Gleiser, CEO van Inspire Group en producent van het Klantcontact Café: “we hebben erg leuke reacties gehad op de pilot afleveringen van het Klantcontact Café. We hebben hierdoor besloten om het concept niet alleen te continueren, maar ook uit te breiden met een podcast. Het produceren van een Talkshow vergt veel tijd en planning. Door het toevoegen van een podcast kunnen we sneller reageren op actualiteiten en ontwikkelingen binnen de klantcontactsector.”
Eerste Podcast
Voor de Podcast producties reist presentator Roelof Hemmen het hele land door om interessante gasten te interviewen en mooie verhalen vast te leggen. De redactie van het Klantcontact Café is bezig met het inplannen van de eerste interviews. Blijf ons volgen voor de eerste producties!
Over het Klantcontact Café
Het Klantcontact Café is een inspirerend media platform voor klantcontact professionals uit Nederland en België. In een (online) Talkshow én via podcasts interviewt presentator Roelof Hemmen interessante gasten uit de klantcontactsector met spraakmakende onderwerpen en actualiteiten. Journalistiek, scherp en inhoudelijk.
Over Inspire
Inspire is een gespecialiseerd uitzendbureau en sourcingspecialist in de klantcontactsector. Onze dienstverlening loopt uiteen van recruitment, uitzenden of detacheren van klantcontact personeel tot aan vakopleidingen en interim management.