(Podcast) Waarom kiest VistaPrint voor offshore outsourcing naar Suriname én welke lessen er zijn geleerd?

Een jaar geleden besloot Vistaprint een deel van haar Nederlandstalige klantenserviceactiviteiten uit te besteden naar Suriname via Inspire Group. In deze podcast van het Klantcontact Café gaat presentator Roelof Hemmen in gesprek met Marcel Derx, Global Program Manager Customer Service bij Vistaprint, en Ilja Gleiser, CEO bij Inspire Group. Wat waren de beweegredenen van Vistaprint om de stap naar Suriname te maken? Welke lessen zijn er geleerd? Je hoort het allemaal in deze podcast van het Klantcontact Café!

Beluister hier de podcast!

Over het Klantcontact Café
Het Klantcontact Café is een inspirerend media platform voor klantcontact professionals uit Nederland en België. Presentator Roelof Hemmen interviewt hierin interessante gasten uit de klantcontactsector met spraakmakende onderwerpen en actualiteiten.

Over Inspire, de organisator
Inspire is een gespecialiseerd uitzendbureau en (offshore) outsourcing specialist voor de office & klantcontactsector. Wij helpen organisaties met hun capaciteits- en prestatievraagstukken binnen hun klantcontactomgeving (van front- tot backoffice tot helpdesk) en het optimaliseren van klantcontactprocessen. De dienstverlening loopt uiteen van recruitment, uitzenden en opleiden van klantcontactpersoneel tot aan (offshore) outsourcing.

Wij wensen je veel luisterplezier!