Trends & ontwikkelingen in klantcontact outsourcing

Bekijk hier het diepte-interview met Ruben Lowenstein (Manager Samsung Benelux) en Hans Cleemput (Directeur Customer Contact) dat is opgenomen na de eerste uitzending van het Klantcontact Café op 10 december jongstleden. Roelof bespreekt hier uitgebreid over de ontwikkelingen op het gebied van klantcontact outsourcing in Nederland en België, de impuls op offshore outsourcing als gevolg van de WAB, thuiswerken en nog heel veel meer!

Over Ruben Lowenstein
In 2000 is Ruben na een HEAO studie met als afstudeerrichting Consumentenzaken begonnen bij Vroom en Dreesmann als hoofd Klant Contact Center. Na diverse functies bij o.a. International Card Services (ICS) en verschillende facilitaire contact centers, is hij inmiddels werkzaam als Manager Customer Care bij Samsung Electronics. Binnen deze rol is hij verantwoordelijk voor een van de grootste klantcontact outsourcing contracten van Nederland. Ruben heeft vanuit zijn functies veel ervaring opgedaan met klantcontact outsourcing, zowel op het gebied van offshore en nearshore outsourcing, en is bekend met de belangrijke spelers in Nederland. Met een gezonde en energierijke ambitie richt hij zich op het vooruit stuwen van de contactcenter industrie met baanbrekende innovaties.

Over Hans Cleemput
Hans is al meer dan 20 jaar actief in de klantcontactbranche en heeft zowel in Nederland als België diverse management en directie posities bekleed. Sinds 2015 is Hans Directeur bij Customer Contact, de branchevereniging voor de Belgische klantcontactsector.