Trends & ontwikkelingen in klantcontact outsourcing

Het derde onderwerp tijdens de eerste uitzending van het Klantcontact Café op 10 december a.s. (om 16:00), gaat over de trends en ontwikkelingen van klantcontact outsourcing in Nederland en België.  

Roelof Hemmen gaat hierover in gesprek met Ruben Lowenstein (manager Samsung Benelux) en Hans Cleemput (directeur van Customer Contact). Ruben is in Nederland verantwoordelijk voor een van de grootste outsourcingdeals en kent zodoende de belangrijkste spelers en ontwikkelingen in Nederland. Hans, als directeur van dé branchevereniging voor de Belgische klantcontactsector, kent als geen ander de belangrijkste ontwikkelingen en outsourcing organisaties in België.    

Wie zijn de belangrijkste outsourcing spelers en waarom? Wat kenmerkt de marktleiders en wat zijn de belangrijkste redenen voor bedrijven om gebruik te maken van klantcontact outsourcing? Dit en meer bespreken we tijdens de eerste uitzending van het Klantcontact Café! Wil je weten wie de andere tafelgasten zijn (en met welke onderwerpen), blijf onze website en social media kanalen dan volgen!

Over Ruben Lowenstein
In 2000 is Ruben na een HEAO studie met als afstudeerrichting Consumentenzaken begonnen bij Vroom en Dreesmann als hoofd Klant Contact Center. Na diverse functies bij o.a. International Card Services (ICS) en verschillende facilitaire contact centers, is hij inmiddels werkzaam als Manager Customer Care bij Samsung Electronics. Binnen deze rol is hij verantwoordelijk voor een van de grootste klantcontact outsourcing contracten van Nederland. Ruben heeft vanuit zijn functies veel ervaring opgedaan met klantcontact outsourcing, zowel op het gebied van offshore en nearshore outsourcing, en is bekend met de belangrijke spelers in Nederland. Met een gezonde en energierijke ambitie richt hij zich op het vooruit stuwen van de contactcenter industrie met baanbrekende innovaties.

Over Hans Cleemput
Hans is al meer dan 20 jaar actief in de klantcontactbranche en heeft zowel in Nederland als België diverse management en directie posities bekleed. Sinds 2015 is Hans Directeur bij Customer Contact, de branchevereniging voor de Belgische klantcontactsector.

Over Klantcontact Café
Het Klantcontact Café is dé talkshow voor klantcontact professionals uit Nederland en België. Presentator Roelof Hemmen interviewt hierin interessante gasten uit de klantcontactsector met spraakmakende onderwerpen en actualiteiten. Journalistiek, scherp en inhoudelijk.

Plaats een reactie