Redactie

De redactie van het Klantcontact Café  bestaat uit professionals uit de klantcontactsector en de media-en entertainment industrie.  

Ilja 400x400

Ilja Gleiser
Chief Commercial Officer
Vanad Engage. Unlike Others.



De carrière van Ilja startte in 1999 op het klantcontact centrum bij een grote financiële dienstverlener in Nederland. Van 2004 tot 2019 heeft hij verschillende operationeel, management en directiefuncties bekleed in binnen en buitenland.

In 2019 is Ilja gestart met Inspire (Inspire Sourcing Solutions) een gespecialiseerd uitzendbureau voor de office & klantcontactsector. De dienstverlening loopt uiteen van HR services, recruitment en uitzenden van klantcontact medewerkers en staf, tot aan vakopleidingen en interim management. 

Ruben Löwenstein

 

Ruben Löwenstein was tot 2025 de drijvende kracht achter Customer Care bij Samsung Electronics Benelux. Daar combineerde hij zijn ruime ervaring in klantcontact en service met een flinke dosis passie voor innovatie.

Ruben noemt zichzelf een “vakspecialist” die er écht voor heeft geleerd en investeert graag een deel van zijn tijd in het verkennen van nieuwe mogelijkheden. Hij gelooft heilig in partnerships: zijn aanpak draait om échte samenwerking, met een duidelijke visie en gedeelde waarden — altijd gericht op betere klantervaringen.

Ruben is een nuchtere innovator die strategisch denken koppelt aan praktische actie, en met relativerende humor en daadkracht bouwt aan een positieve klant- én werkomgeving. Precies de energie die past bij het Klantcontact Café!