Redactie

De redactie van het Klantcontact Café  bestaat uit professionals uit de klantcontactsector en de media-en entertainment industrie.  

Ilja 400x400

Ilja Gleiser
CEO Inspire

ilja@inspire-group.nl  
www.inspire-group.nl

De carrière van Ilja startte in 1999 op het klantcontact centrum bij een grote financiële dienstverlener in Nederland. Van 2004 tot 2019 heeft hij verschillende operationeel, management en directiefuncties bekleed in binnen en buitenland. In 2019 is Ilja gestart met Inspire (Inspire Sourcing Solutions) een gespecialiseerd uitzendbureau voor de office & klantcontactsector. De dienstverlening loopt uiteen van HR services, recruitment en uitzenden van klantcontact medewerkers en staf, tot aan vakopleidingen en interim management. 

Nina van Klaveren
Hoofdredacteur CustomerFirst

nina@customerfirst.nl
https://customerfirst.nl

 

Sinds 1 mei 2020 staat Nina aan het roer van CustomerFirst. Als hoofdredacteur is zij verantwoordelijk voor de redactionele formule van de online omgeving en het magazine. Dagelijks is zij bezig met de selectie en plaatsing van online én offline content. Het creëren van diepgaande artikelen over pakkende onderwerpen welke (uiteindelijk) gelieerd zijn aan de klantcontactsector, is haar grootste drijfveer.  Alles om bij te dragen aan een ijzersterke community in de branche en het kwalitatief verbeteren van dienstverlening in België en Nederland.

Roelof Hemmen
Presentator, programmamaker 

www.roelofhemmen.nl

 

In 1993 werd Roelof Hemmen aangenomen bij het RTL Nieuws en was daar achtereenvolgens werkzaam als bureauredacteur, verslaggever en presentator. Vanaf 2003 was hij in de even weken presentator van het 19.30 uur nieuws. In de loop der jaren vormde Roelof een duo met Loretta SchrijverMariëlle TweebeekeMargreet Spijker en Daphne Lammers. Eind mei 2016 ging hij weg bij het RTL Nieuws, omdat hij zich wilde focussen op radiomaken. Van 2011 tot 2020 was hij dagelijks te horen op BNR Nieuwsradio. Roelof is een veelgevraagd (online) dagvoorzitter en maakt podcasts over uiteenlopende onderwerpen. Sinds de zomer van 2020 is hij newsanchor bij de 538 Ochtendshow.

Wilma Bouwen
Salesmanager CustomerFirst en Marketingfacts bij BBP Media

w.bouwen@bbp.nl
https://customerfirst.nl

In 2007 zette Wilma haar eerste stappen in de klantcontactsector als accountmanager voor CCM, Customer Contact Magazine. Via een overname door BBP Media werd zij in 2012 tevens commercieel verantwoordelijk voor Telecommerce Magazine. In 2015 stond zij aan de basis van de samenvoeging van beide titels waardoor het huidige CustomerFirst portfolio is ontstaan.
Als consultative salesmanager op het gebied van customer experience management en contactcenters richt zij zich op het afstemmen van vraag en aanbod van gebruikers en aanbieders. Haar passie is om bij te dragen aan het realiseren van optimale klantenservice bij organisaties in Nederland.