(Podcast) Van startup naar Unicorn: het verhaal achter Mollie en hun klantcontact strategie

In deze podcast van het Klantcontact Café gaat presentator Roelof Hemmen in gesprek met Michiel Vermeer, Head of Customer Operations bij Mollie Payments. Wat gebeurt er met je klantcontact afdeling als je bedrijf groeit naar een waarde van 1 miljard euro? En is Mollie als Fintech bedrijf gericht op call avoidance (selfservice) of juist meer op menselijk klantcontact? Hoe ziet de toekomst van betalingen er uit, welke producten bieden ze aan en hoe kijkt Mollie aan tegen ChatGPT in Customer service? Je hoort het allemaal in deze podcast van het Klantcontact Café!

Luister hier de podcast!

Over Michiel Vermeer
“Michiel Vermeer is binnen Mollie verantwoordelijk voor de Support afdeling. Klanten worden niet alleen vanuit het hoofdkantoor in Amsterdam geholpen maar sinds 1,5 jaar ook vanuit de nieuwe vestiging in Maastricht. Michiel heeft een passie voor continu verbeteren en vanuit die invalshoek benadert hij ieder klantcontact: “hoe kan het team deze klant nu echt beter helpen?” maar vooral ook “hoe kan Mollie voorkomen dat deze klant deze vraag heeft?”.”

Over het Klantcontact Café
Het Klantcontact Café is een inspirerend media platform voor klantcontact professionals uit Nederland en België. Na de succesvolle pilot van het Klantcontact Café als (online) talkshow, is het media platform nu uitgebreid met een podcast rubriek. Presentator Roelof Hemmen interviewt hierin interessante gasten uit de klantcontactsector met spraakmakende onderwerpen en actualiteiten.

Over Inspire, de organisator
Inspire is een gespecialiseerd uitzendbureau en (offshore) outsourcing specialist voor de office & klantcontactsector. Wij helpen organisaties met hun capaciteit en prestatie vraagstukken binnen hun klantcontact omgeving (van front-tot backoffice tot helpdesk) en het optimaliseren van klantcontact processen.

Wij wensen je veel luisterplezier!