Nieuws
Het Klantcontact Café is een productie van uitzendbureau en sourcing specialist Inspire in samenwerking met CustomerFirst, dé toonaangevende vaktitel op het gebied van customer servicemanagement en klantcontact.

1e aflevering van het Klantcontact Café is nu te zien!
De 1e aflevering van het Klantcontact Café, dé talkshow voor klantcontact professionals in Nederland en België, is een feit. Vanaf donderdag 10 december j.l. is

Klantcontact Quiz: van online kennisevent naar sector APK!
In het vierde en laatste onderwerp van het Klantcontact Café op 10 december a.s. (om 16:00!) gaat Roelof Hemmen in gesprek met Anja Hulsenboom, voorzitter

Trends & ontwikkelingen in klantcontact outsourcing
Het derde onderwerp tijdens de eerste uitzending van het Klantcontact Café op 10 december a.s. (om 16:00), gaat over de trends en ontwikkelingen van klantcontact

Kijkje in de keuken bij de GGD testlijn: een monsterklus in recordtijd! Wat hebben we geleerd?
In het tweede onderwerp tijdens de eerste uitzending van het Klantcontact Café op 10 december a.s. (om 16:00) gaat Roelof Hemmen in gesprek met Koen

2020: Impact Wet Arbeidsmarkt in Balans (WAB) en Coronacrisis op de Arbeidsmarkt
Tijdens de eerste uitzending van het Klantcontact Café op 10 december a.s. gaat Roelof Hemmen in gesprek met Jurrien Koops, directeur van de ABU en

Wie zijn de tafelgasten van aflevering 1?
Ben jij nieuwsgierig naar de tafelgasten en de onderwerpen van de eerste uitzending van het Klantcontact Café? In de maand november zullen wij elke week