
Aflevering 1 van het Klantcontact Café staat online!
AI in klantcontact: hype of gamechanger? De eerste aflevering van het vernieuwde Klantcontact Café is nu te bekijken én te beluisteren. De aftrap wordt verzorgd
Het Klantcontact Café is een initiatief en productie van Uitzendspecialist Inspire Group.

AI in klantcontact: hype of gamechanger? De eerste aflevering van het vernieuwde Klantcontact Café is nu te bekijken én te beluisteren. De aftrap wordt verzorgd
Het Klantcontact Café is terug – en hoe! Na een periode van stilte keert de talkshow terug in een gloednieuw jasje: als VODcast mét wisselende presentatoren.

Klantcontact-professionals, opgelet: Klantcontact Café maakt een knallende comeback! De talkshow waar de klantcontactwereld samenkomt, krijgt niet alleen een nieuw jasje, maar ook een compleet nieuwe

Renewi is een van de grote spelers in Europa op het gebied van afvalverwerking en recycling. In deze podcast interviewt presentator Roelof Hemmen Programme Director Customer Care Edward van Wingerden over het bijzondere verhaal achter Renewi en zijn missie om de klantcontactstrategie van Renewi beter en toekomstbestendig te maken.

In een tijdperk waarin digitalisering en technologische vooruitgang de norm lijken te zijn in de wereld van klantcontact, maakt SNS Bank bewust een andere keuze. De bank zet in op een bijzondere strategie: het versterken van persoonlijk klantcontact.

Pakketjes bezorgen op de maan? Het klinkt als een absurd sciencefictionscenario. Toch is dit het ultieme doel van DHL Parcel. Presentator Roelof Hemmen gaat in gesprek met Natasja Wientjes, Senior Director Customer Service bij DHL Parcel Benelux.

Een jaar geleden besloot Vistaprint een deel van haar Nederlandstalige klantenserviceactiviteiten uit te besteden naar Suriname via Inspire Group. Wat waren de beweegredenen van Vistaprint om de stap naar Suriname te maken? Welke lessen zijn er geleerd?

In deze podcast van het Klantcontact Café gaat presentator Roelof Hemmen in gesprek met Michiel Vermeer, Head of Customer Operations bij Mollie Payments. Wat gebeurt er met je klantcontact afdeling als je bedrijf groeit naar een waarde van 1 miljard euro?

In deze podcast van het Klantcontact Café gaat Roelof Hemmen (bekend van o.a. Jinek, RTL Nieuws en BNR) opnieuw in gesprek met Jurrien Koops, directeur van de ABU

In deze podcast van het Klantcontact Café gaat Roelof Hemmen in gesprek met Sohaïla Boumans – El Kaddouri (directeur Consumenten bij coöperatie VGZ) over hun transformatie van een traditionele “control and command” naar een zelforganiserende organisatie!

Dit jaar is het Klantcontact Café aanwezig bij Open Varen, een van de leukste en bekendste netwerk events van de klantcontactsector! Roelof Hemmen interviewt hier weer een kopstuk uit de Nederlandse klantcontactsector!

In deze podcast van het Klantcontact Café gaat Roelof Hemmen in gesprek met Wietse Westerhuis (directeur a.i. bij de KSF) en Chantal Rovers (Manager Customer Care bij Sports Unlimited Retail) over het imago en ontwikkelingen binnen de klantcontactsector.

In deze podcast van het Klantcontact Café gaat Roelof Hemmen in gesprek met Jurrien Koops, directeur van de ABU en lid Algemeen bestuur van VNO-NCW, de grootste werkgeversorganisatie van Nederland!

Na de succesvolle pilot van het Klantcontact Café als (online) talkshow voor klantcontact professionals uit Nederland en België, wordt het media platform nu uitgebreid met een podcast!

Op 29 april jl. was de tweede aflevering van het Klantcontact Café. Te gast was o.a. Sandra van Maarseveen, Manager Customer Care & Operations bij Eneco.

Op 29 april jl. was de tweede aflevering van het Klantcontact Café. Te gast was o.a. Martijn Franssen, Director of Digital Transformation bij KPN. In dit

Op 29 april jl. was de tweede aflevering van het Klantcontact Café. Te gast was o.a. Leslie Cottenjé, CEO van Hello Customer. Dit bijzondere bedrijf uit België biedt

De 2e aflevering van het Klantcontact Café, dé talkshow voor klantcontact professionals uit Nederland en België, is een feit. Vanaf donderdag 29 april j.l. is

Schrijf je kosteloos in voor de VIP Lounge en treedt LIVE in contact met de mooie tafelgasten na de uitzending!

Presentator Roelof Hemmen verklapt wie de tafelgasten zijn van aankomende uitzending van het Klantcontact Café!

SAVE THE DATE! De volgende aflevering van het Klantcontact Café is een feit! Dit keer kun je na afloop van de Talkshow live in gesprek met de tafelgasten!

De 1e aflevering van het Klantcontact Café, dé talkshow voor klantcontact professionals in Nederland en België, is een feit. Vanaf donderdag 10 december j.l. is

In het vierde en laatste onderwerp van het Klantcontact Café op 10 december a.s. (om 16:00!) gaat Roelof Hemmen in gesprek met Anja Hulsenboom, voorzitter

Het derde onderwerp tijdens de eerste uitzending van het Klantcontact Café op 10 december a.s. (om 16:00), gaat over de trends en ontwikkelingen van klantcontact

In het tweede onderwerp tijdens de eerste uitzending van het Klantcontact Café op 10 december a.s. (om 16:00) gaat Roelof Hemmen in gesprek met Koen

Tijdens de eerste uitzending van het Klantcontact Café op 10 december a.s. gaat Roelof Hemmen in gesprek met Jurrien Koops, directeur van de ABU en

Ben jij nieuwsgierig naar de tafelgasten en de onderwerpen van de eerste uitzending van het Klantcontact Café? In de maand november zullen wij elke week

Roelof Hemmen is de presentator van de nieuwe talkshow het Klantcontact Café. Hemmen, bekend als voormalig presentator van o.a. het RTL Nieuws en BNR Nieuwsradio,

Uitzendspecialist Inspire Sourcing Solutions (Inspire) heeft samen met CustomerFirst, dé toonaangevende vaktitel op het gebied van customer servicemanagement en klantcontact, een talkshow voor de klantcontactsector