CX Expert Leslie Cottenjé over de impact van het goed meten van de Customer Experience!

Op 29 april jl. was de tweede aflevering van het Klantcontact Café. Te gast was o.a. Leslie Cottenjé, CEO van Hello Customer. Dit bijzondere bedrijf uit België biedt een uniek en complete klantfeedbackplatform. Dit helpt organisaties om de verwachtingen van klanten in te lossen, door precies te begrijpen welke processen, performances of producten je moet optimaliseren. In dit interview met Roelof Hemmen legt Leslie op een heel toegankelijke manier uit wat je hiermee allemaal kunt bereiken.

Over Leslie Cottenjé
Leslie Cottenjé is een Belgische onderneemster. Haar carrière staat volledig in teken van de relatie tussen bedrijven en klanten. Daarom richtte ze in 2010 het interactive agency Pureplexity op. Sinds 2015 zet ze haar visie om in werkelijkheid als CEO van Hello Customer, samen met co-founders Joeri Pansaerts en Bram De Vos. In 2018 ontving ze een nominatie voor ‘Female CEO of the Year’ voor haar verwezenlijkingen en haar leiderschap als CEO.