Inspire lanceert het Klantcontact Café

Uitzendspecialist Inspire Sourcing Solutions (Inspire) heeft samen met CustomerFirst, dé toonaangevende vaktitel op het gebied van customer servicemanagement en klantcontact, een talkshow voor de klantcontactsector ontwikkeld. Het nieuwe programma heet Klantcontact Café en is bedoeld voor dé klantcontact professional uit Nederland en België. Presentator Roelof Hemmen interviewt hierin interessante gasten uit de klantcontactsector met spraakmakende onderwerpen en actualiteiten. Journalistiek, scherp en inhoudelijk.

Aanleiding Klantcontact Café
Ilja Gleiser, CEO van Inspire, vertelt dat de talkshow al begin van dit jaar op de planning stond, maar besloot voorrang te geven aan het lanceren van het online kennisevent de Klantcontact Quiz. Gleiser licht toe: “Bij Inspire draait alles om kwaliteit, kennis en vakmanschap. Vanuit deze visie en drive hebben wij verschillende events ontwikkeld die aansluiten op onze dienstverlening, maar bovenal op de behoefte uit de markt, onze klanten en relaties. Begin 2020 hebben wij gekozen om eerst de Klantcontact Quiz te lanceren vanwege het grote MVO karakter en de focus op de klantcontact medewerkers, de operationele helden van onze sector. Dit event helpt organisaties, en de hele klantcontactsector, kosteloos op weg naar een 9+ kennisorganisatie door het gratis opleiden van medewerkers met hoogwaardige vakkennis. Met het succesvol afronden van de eerste editie op 30 september jl. kunnen we nu eindelijk starten met het Klantcontact Café.”

Over de talkshow
Het Klantcontact Café is een online talkshow in herkenbaar tv format en is bedoeld voor iedereen die zich bezig houdt met (of geïnteresseerd is in) onderwerpen op bestuurlijk niveau binnen klantcontact omgevingen in Nederland en België. Beiden landen hebben een onophoudelijke groeiende overlap aan netwerk (en dienstverlening) en zijn met elkaar verbonden door het Nederlands taalgebied. Roelof Hemmen, voor veel Nederlanders een bekende journalist en uitstekende presentator, is de talkshow host. De afleveringen duren ongeveer een uur en er zijn verschillende tafelgasten. Separaat, maar aanvullend op de talkshow afleveringen, worden er ook diepte-interviews gehouden met de verschillende tafelgasten. Deze aparte ‘topic stories’ zullen naast de talkshow zelf op de website van Klantcontact Café te zien zijn of als interview te lezen in het CustomerFirst Magazine.

Klantcontact Café community
Kijkers van de talkshow kunnen ook lid worden van de ‘Klantcontact Café community’. Leden krijgen hiermee een gratis proefabonnement op het CustomerFirst Magazine, toegang tot exclusieve netwerk events/borrels, kunnen zich als publiek opgeven voor de opnames (‘behind the scenes’), krijgen korting op klantcontact events én ontvangen relevante nieuws updates. Gleiser licht toe: “Met het Klantcontact Café zijn wij voornemens om een volgende stap te zetten in ons doel om de sector naar een volgend niveau te tillen. Met de talkshow willen wij de klantcontactprofessional informeren over actuele ontwikkelingen, tips en betrekken middels spraakmakende interviews. Naast dat de juiste kennis onmisbaar is in tijden van crisis, is het ook essentieel om saamhorigheid te creëren. Er zijn enorm veel klantcontactprofessionals die door de coronacrisis veel druk en een gebrek aan contact ervaren. Daarin heeft onze community een heel belangrijke rol te vervullen.” 

De eerste uitzending van het Klantcontact Café staat gepland op donderdag 10 december a.s. Heeft u vragen of opmerkingen over dit nieuwsbericht,  stuur deze dan naar contact@klantcontactcafe.nl.

Over Inspire
Inspire is een gespecialiseerd uitzendbureau en sourcingspecialist in de klantcontactsector. Onze dienstverlening loopt uiteen van recruitment, uitzenden of detacheren van klantcontact personeel tot aan vakopleidingen en interim management.