Veel gestelde vragen
Staat je vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op via events@inspire-group.nl
Veel gestelde vragen
Het Klantcontact Café wordt mogelijk gemaakt door Inspire Group, jouw partner in klantcontact. Net als jij geloven wij in échte verbinding: offline én online.
Een gedreven redactie – bestaande uit Ilja Gleiser en verschillende gastpresentatoren – kiest de thema’s. Doorgewinterde professionals, zowel uit klantcontact als andere sectoren, die samen interviews bedenken die er écht toe doen.
Kijk op de redactiepagina voor wie er meedenkt én waarom. Want jij bepaalt indirect mee welke verhalen voorbij komen.
Zeker! Heb je een idee voor een onderwerp? Mail naar events@inspire‑group.nl. Onze redactie leest het met aandacht en laat je snel weten of je voorstel aanslaat.
Zeker! We vinden het tof als je erbij bent. Wil je een opname live meemaken? Stuur dan een mailtje naar events@inspire-group.nl met als onderwerp: ‘Bijwonen Klantcontact Café’. Vermeld ook even je naam en contactgegevens.
📌 Let op: We hebben maar een paar plekken in het publiek, dus soms moeten we mensen teleurstellen. Maar wie weet – jij zit er de volgende keer misschien wél bij!
We mikken op één uitzending per kwartaal. Soms lukt dat nét iets vaker, soms iets minder. Waarom? Omdat we alleen live gaan als we echt iets waardevols te delen hebben. Met tafelgasten die iets te vertellen hebben én publiek dat er zin in heeft.
Wil je zelf meebouwen aan een volgende editie? Laat het ons weten. Ook sponsors spelen een rol. Hoe meer enthousiasme, hoe meer Café!
Leuk dat je eraan denkt om mee te doen! Stuur een mailtje naar Ilja Gleiser via ilja@inspire-group.nl. Hij vertelt je graag wat de mogelijkheden zijn en denkt met je mee.
Zeker! Wil je zichtbaar zijn op onze kanalen of rond een uitzending? Stuur een mailtje naar Ilja Gleiser via ilja@inspire-group.nl. Hij kijkt graag samen met jou wat past bij jouw merk en onze community.