Veel gestelde vragen

Staat uw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op via contact@klantcontactcafe.nl

Veel gestelde vragen

Het klantcontact Café is een productie van Inspire (Inspire Sourcing Solutions B.V.), in samenwerking met CustomerFirst, dé toonaangevende vaktitel op het gebied van customer servicemanagement en klantcontact.

De inhoud van het programma komt tot stand via de Redactie van het Klantcontact Café. Zie voor meer informatie: https://klantcontactcafe.nl/redactie

Dat is mogelijk. Stuur uw idee/onderwerp naar contact@klantcontactcafe.nl. De redactie zal uw verzoek vervolgens beoordelen en u voorzien van een terugkoppeling.  

Het is onze ambitie om elk kwartaal een uitzending te maken, maar dit kan meer of minder zijn. Veel hangt af van de belangstelling vanuit  het publiek.  Eind januari 2021 maken we bekend wat de opname frequentie zal zijn.

Voor vragen over sponsoring van het Klantcontact Café kunt u contact opnemen met de heer Ilja Gleiser (ilja@inspire-group.nl) of  mevrouw Wilma Bouwen (w.bouwen@bbp.nl).

Voor vragen over advertentiemogelijkheden op de media kanalen van Klantcontact Café kunt u contact opnemen met de heer Ilja Gleiser (ilja@inspire-group.nl) of Wilma Bouwen (w.bouwen@bbp.nl).

Lid worden van de Klantcontact Café community betekent dat je in onze database (CRM) wordt opgenomen. Als lid ontvang je eenmalig een gratis proefabonnement van CustomerFirst Magazine (tenzij je al lid bent). Leden worden uitgenodigd voor exclusieve netwerk borrels en mogen opnames van het Klantcontact Café bijwonen (kaart uitgifte op basis van op=op principe). 

Daarnaast voorzien we je van interessante en relevante content op het gebied van klantcontact en ontvang je bijvoorbeeld kortingen op events.

Ja. Lidmaatschap van onze community is altijd gratis.

Jouw lidmaatschap gegevens zijn -en blijven- in beheer van het Klantontact Café en haar organisatoren. Deze worden niet aan derden verstrekt. Lidmaatschap aan onze community betekent wel dat je open staat voor nieuwsbrieven en content vanuit het Klantcontact Café, haar organisatoren en sponsoren. Wil je je hiervoor uitschrijven, dan vervalt automatisch het lidmaatschap. Lidmaatschap aan onze community betekent  namelijk onderling informeren, kennis delen en netwerken. Zonder opt-in is dit voor ons helaas niet mogelijk.

Het opzeggen van je lidmaatschap is heel simpel: stuur een e-mail naar contact@klantcontactcafe.nl en we verwijderen je gegevens. Hiervan ontvang je van ons een een bevestiging per e-mail. Op dat moment ontvang je van ons geen e-mails meer en vervalt je toegang tot onze netwerkborrels en acties.

Wil je je uitschrijven voor onze e-mails, updates en overige directe communicatie (opt-out), dan vervalt helaas wel je lidmaatschap. Lidmaatschap aan onze community betekent  namelijk onderling informeren, kennis delen en netwerken. Zonder opt-in is dit voor ons helaas niet mogelijk. Wij rekenen op je begrip hiervoor.

Het opzeggen van je lidmaatschap is heel simpel: stuur een e-mail naar contact@klantcontactcafe.nl en we verwijderen je gegevens. Hiervan ontvang je van ons een een bevestiging per e-mail. Op dat moment ontvang je van ons geen e-mails meer en vervalt je toegang tot onze netwerkborrels, acties, e.d.